26 Şubat 2013 Salı

60 saat kala...

aslında sayaç şu an 2 gün 12 saat 22 dakikayı gösteriyo... bu da yaklaşık 60 saat eder işte...
heyecanlı mıyım? değilim aslında... sanki hiçbir şey değişmeyecek gibi... acemi babanın da etkisi var bu işte tabi, biz doğuma sıfır duygusallıkla hazırlandığımız için :) daha doğrusu hazırlandığımız bile söylenemez :)

son 2 haftadır hemen hemen aynı kilodayım. halbuki gayet çılgınlar gibi de yiyorum.. bugün evdeki klasik tartılmamda 76,7 çıktım. sanırım hakkaten 80'i görmeden gidicem doğuma.. totalde 21 kilo aldım, az değil ama, en azından durdu ya şimdi, buna da şükür :) bu arada fotodan anlaşılıyo mu bilmem, göbeğimden kiloyu göremediğim için sağdan ya da soldan bakmak zorunda kalıyorum tartıya :))))

bugün son kez kontrole gittik. Can lokumu nst'de beni hemşireye rezil etti, o ayrı! böyle gayet kahvaltı sofrasından kalkıp üstüne kekler yiyerek gittim nst'ye, fiti fiti hiç durmadan oynayan sıpa 20 dakika boyunca hiç kıpırdamadı. ebe teyze de "aaa sen bu çocuğu aç bırakmışsın ayol, git bi meyve suyu falan iç" deyince anladım ki bizimki baya bi obur olucak :))) ha bi de sıfır sancı tabi, lokumun sanırım kendi kendine gelmeye hiiiiç niyeti yok :)) aynı anası işte, tembel, gelip beni alsınlar diye bekliyo, ne yorcak çocuk kendini :)))



bu arada bugün kontrole fındık teyzemizle gittik. nst için doğum katına çıktığımızda tam doğum yapmak üzere olan biri vardı doğumhanede. kapıda da 4 kişi, gayet gerginler. son anda sezaryen yapalım demişler, o anda bebeğin kafası görünmüş falan, biz o aşamaları görmedik ama gittiğimizde anne baya bi bağırıyodu. bi yere oturduk, aradan 5 dakika geçmedi ki bir bebek ağlaması... anam, orda bebeğin yakını 4 kişi, fındık teyze ve ben başladık mı ağlamaya! ay bize noluyo acaba :) sanırım o an olayın ne olduğu biraz dank etti bize :)) tosun bi kız bebe geçti gitti sonra önümüzden, Allah sağlıklı sıhhatli bi ömür nasib eder inşallah ona da...

bu arada doğumda sadece 4 kişi vardı dedim ya, sonra bi an kendimizi düşündüm. biz en az 10 kişi olucaz... en az diyorum dikkatinizi çekerim... abooovvv.... hastaneden atmazlar inşallah bizi :)

Can, 3.300 olmuş bu arada. her şey yolunda. kıçını sağdan sola atmış lokum, demek ki sağ taraftan hoşlanmadı :) doktor teyzemiz benim çok rahat bi hamile olduğumu, rahatlıkla epidural ya da spinal olabileceğimi söyledi, genel anestesiye hiç de gerek yok gibi dedi. ama tabi ona o sabah nasıl olduğuna da bakıp karar veririz dedi. şimdi çok sakinim ya, o sabah bayılırmışım mesela :))) ama yok ya, valla öylesi bi heyecanım yok. bi an önce doğsun istiyorum. doğsun, şu ilk sabır gerektiren süreci de sağ salim atlatalım, sonra lokumluk kısmı bekliyorum, orayı düşündükçe heyecanlanıyorum yani...

poposunu ısırcam be onun! anneyi ebe teyzeye rezil etmek neymiş görsün!


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...